Pages

Current time in Kuala Lumpur -
Current song: Loading...
Stream title: Loading...

Monday, February 15, 2010

Best candid during Valentine's Day

Inilah pengetuk tingkap tiap-tiap hari. "My window pecker a.k.a jambul". Gambar kurang cantik because i am using my webcam. This bird a.k.a jambul everyday will come and pecking my windows. Suka kejut aku suruh bgn sembahyang subuh, zohor and asar. Magrib n Isyak xde sebab jambul tido kut.

 


Then yesterday i am surprise when jambul came with his new cewek. jeles pulak aku tengok. Cute pulak tu. "Cam perli aku je jambul ni". Mentang2 hari Valentine's day nunjuk2 awek baru pulak. dem jambul. Xmo dah layan ko lagi hari-hari. haha
 p/s: Using my sister handphone to capture this candid. My jambul in right side and his cewek on left side.

3 comments:

Dils said...

that is so cute!

Ella said...

kat umah aku pon ada burung merpati dua sejoli selalu duk kat atas tebing tingkap (tp bukan tingkap umah aku la, tingkap umah jiran). kdg2 sekor kdg2 berdua ekor. nnt nak tangkap gamba gak la! hehe!

Kasapsky said...

cute mmg cute. tp x tahan nak cuci najis dia. Tapi pelik gak kenapa jambul ni suka duk kat tepi tingkap?